MalleableSense & StrokeSense
At kunne få designet tæt på kroppen.
Jo mere jeg gør, des mere får jeg.
Stille/nulrende interaktion.
Ae noget, der giver taktilt feedback.
Hvordan lag kan understøtte konkrete bevægelser.
Kunne få designet tæt på kroppen.
WaterBed Design
Bare et løft med enden…
Jeg påvirker, og endnu mere sker.
Anerkendende tilgang til stereotypier.
Lyduniverser danser med barnets arousal.
Musicéren uden krav om kontrolleret bevægelse.
Skvulpets uanede kvaliteter.
MallablePillow Design
At kunne nulre lys.
Jo mere jeg gør, jo mere sker der … dér hvor jeg gør noget.
Taktile kvaliteter.
LivelyForm Design
Ting der bevæger sig.
Invitere bevægelse.
Hastighed & stemming.
Et væsen.
LivelyButton Design
Det nære med indre liv.
Et spil af tryk og bevægelse.
En aura, der lyser op.
Inviterer og lader sig let invitere.
Fra bøffer & projektioner til trykoplevelser og aura-lys.
HugBag Design
Oplevelse af egen krop.
Jeg gør !
Frister til variation.
Rigt men simpelt.
Børnene viste vej.
ActiveCurtain Design
Jo mere jeg gør, jo mere sker der … dér hvor jeg gør noget.
Læn/tryk/rør ..hvor som helst..hvordansomhelst.
Formbare projektioner.
Hvilken farve har ting inden?
Pastiche udfra eksisterende kvaliteter.
Design-agenda
Delagtighed i Snoezelen.
Egen-aktivitet & engagement.
Snoezelens kerne.
Tangibles.
Krop, væsen og ..